Kramp in kaak

Kramp in uw kaak

Heeft u kramp in uw kaak? Dan weet u als geen ander hoe vervelend het kan zijn. Als u de spanning maar niet uit uw kaakgewrichten krijgt, ontstaan er vaak gerelateerde klachten, zoals hoofdpijn, zere schouders, duizeligheid of nekpijn. Het is normaal dat uw lichaam de pijn probeert te verminderen door te compenseren. Helaas is compensatie geen manier om de pijn blijvend te verlichten zonder daar andere knelpunten voor terug te brengen. Uw lichaam heeft een duwtje in de goede richting nodig en wij helpen u daar graag bij. Bij Gezondheidspraktijk Den Haag geven wij Bowentherapie om pijnklachten te verminderen, zoals de pijn in uw kaak, maar ook last van uw stuitje, bekkenpijn of endometriose. We weten hoe pijn het leven kan beheersen, uw energie kan opzuigen en uw concentratie kan wegnemen. Gelukkig kennen wij een natuurlijke methode om de kramp in uw kaak aan te pakken.

Bowentherapie voor een verkrampte kaak

Niet iedereen in Nederland kent het, maar Bowentherapie is een natuurlijke en effectieve manier om de balans in uw lichaam te herstellen. Een therapeut maakt rolbewegingen over uw pezen, spieren en gewrichten, waardoor de doorbloeding beter gaat werken en uw bindweefsel soepeler wordt. Vaak ervaren mensen tijdens de therapie een ontspannen gevoel. Bij Bowentherapie geloven wij in de helende krachten van het menselijk lichaam, maar ook dat ons lichaam op de juiste manier gestimuleerd moet worden om van die herstellende gaven gebruik te maken. De therapie werd bedacht door de Australiƫr Tom Bowen en wordt inmiddels wereldwijd toegepast. Wilt u afrekenen met de kramp in uw kaak? Dan is dit een ontspannen manier, waar geen enkel medicijn aan te pas komt.

Contact opnemen

Bijna al onze behandelingen worden vergoed, maar natuurlijk heeft uw zorgverzekeraar het laatste woord. Via onze website vindt u de zorgwijzer, waarin u kunt opzoeken of uw verzekeraar onze behandeling denkt. Weet u het niet zeker? Dan is het slim om uw zorgverzekeraar even te bellen of te mailen. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van onze methode als u niet verzekerd bent, en betaalt dan gewoon zelf de rekening. Heeft u een vraag over onze therapie of uw klachten? Weet u niet of u echt kramp in uw kaak heeft of dat er iets anders aan de hand is? U kunt altijd contact met ons opnemen om van gedachten te wisselen en samen na te denken over een oplossing. In de colofon vindt u ons e-mailadres en ons telefoonnummer. We helpen u graag verder in onze Gezondheidspraktijk Den Haag!